30 Haziran 2012 Cumartesi

(bol,bol fotolu),YENİ GÜZELLİKLERİM))

Merhaba,sevgili arkadaşlar işte size uzun zamandır paylaşamadığım ''yeni cicilerimle,yeni kombinlerim postu'',,,,

_ilk kombinim bana kendimi prenses gibi hissettiren,o tiril tiril eteğim,ve pembiş şalımla bütünleşen, kelebek kolyem ve ve..........))anlatamadım........),,fazla söze nehacet hep birlikte,fotolara buyrun,,






sevgili arkadaşım bediş,gençenlerde facebokta bana neden hiç şallı kombin yapmıyosun gibi bi eleştiride bulunmuştu(ama aslında 1 adet şallı kombinim var benim)),sanırım bu şallı kombinler kendisini tatmin eder))şaka bi yana  eleştirin için teşekkürler tatlım,yapıcı eleştirilere daima açığım,heleki senin gibi bi dosttan gelene))),



bu kombin aslında ilk olarak benim bu eteği görüp,aşık olmamla meydana geldi)ve en sonda şalı görüp işte bu!dedim)))


şalın kumaşı bi enteresan,nasıl anlatsam ipek ama,farklı biraz sert bir kumaş(tafta gibi diyim)..


bu güzel kolyede görür görmez aşık olduklarımdan,hemen bitane edindim)


geçelim diğer bi kombinime, bu kombinimide bedişime atfediyorum))çok çekiştirdim seni bedişçim kusuruma bakma yaaani))haha



diyen boşuna dememiş;kırmızı olsun,3 kuruş fazla olsun))var birazcık çingenelik napıyım)hah hah))





gömlek üst kombindeki gömlek,ve etek benim cankurtaranım waikikim))



bu kombin bence takı istemez kırmızının ağırlığı,ve ceketin detayları yeter,,dorenin şıklığı cabası,,,,,

Veee sevgili eşimin bana ''zorla''aldığı son hediyem))hah zorla diyorum çünki almaya mecbur bıraktım kendisini))


burda böyle göründüğüne inanamıyorum,bu şöyle bi kolye;boynunuzdeyken kendinizi hürrem sultan gibi hissediyorsunuz)) inanılmaz güzelbişey ama ya,ve ucundaki taşı akikmiş,ayrı bi ağırlık katıyo kolyeye,ben bunu en kısa zamanda kombinlerim sizde görürsünüz inşallah)),,(kolyeye göre kıyafet kombinleyen bir çatlak görmüşmüydünüz hiç?))kocaman sevgiler))....,,


2 yorum:

  1. ay övünmek gibi olmasın ben bu kombin işini aştımmı ne)),harikayımmı ne ya))hahha

    YanıtlaSil
  2. pearl black,bloğuma hoş geldin)..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.