14 Ağustos 2012 Salı

BAYRAMLIK kombinlerim..))

yine uzun bir aradan sonra,size döndüm))malum ramazan ayındayız,yoğun ve yorgunca bir ramazan geçirmekteyim.nihayet bayram alışverişimiz bitti.3 kişilik ailemin bayram alışverişi yaklaşık 1 hafta kadar sürdü,inanın oruçla birlikte alışverişte çekilmez oluyo.ama azmettim cicilerimiz hazır nihayet..))veee işte bayramlık cicilerimiz...
ilk kombinim;





bu bluzu o kadar beğendimki anlatamam, rengi(nar çiçeği ama fotolar yanıltıcı olabiliyo),modeli sanki bana özel dikilmiş gibi oldu diyebilirim..))altına zaten mevcut olan siyah pilili eteğimi giyeceğim.yalnız üstümde sanki etek ceket gibi,yani takım gibi durdular.bu eşarbı o  kadar çook aradımki anlatamam)evet evet bu esarbı çok aradım,hem nar çiçeği eşarpların bu sene pek az bulunması(gerçi tam nar çiçeği değil rengi ama hoş durdu),ve hemde benim her 2 bluzumlada kullanabilmeyi istemem sebebiyle nerdeyse tüm armine,aker,ve vakko mağazaları,hatta pazarlarda dahil gezildi.ve umudumun kesildiği yerde nihayet bulabildim))ne demek istediğimi alttaki kombinde anlıcaksınız...

ikinci kombinim,








tam olarak anlatmak istediğim buydu,daha önce hiç puanlı bi bluzu kombine ettinizmi?gerçekten zor diyebilirim,benim gibi acemilere nacizane bi öneri puanlı bi bluza puanlı bi eşarbı(yada dallı,güllü bi eşarbı) kombinlemeye çalışmayın,başarısız olursunuz..))zaten nar çiçeği eşarp bulmak yeterince zorken,ben her 2 bluzumlada kullanabileceğim bi eşarp aradım,aradım,aradım...nihayet  buldum))
bu bluzun öndeki fiyongu arkadanda yapılabilir,böyle daha hoş oldu bence(bu arada her 2 bluzumda fiyonk detaylı olmuş farkettinizmi?ve eşarbımda fiyonklu(kurdelalı)))..

ve buda son kombinim,





bu sene bu şifon etekler çok moda,nerdeyse herkesin üstünde,genelde böyle herkesin giydiği şeyleri pek tercih etmem ama lacivert etege ihtiyacım vardı zaten.isteğe göre gömlek içtede kullanılabilir,tabi o zaman kemerle kullanılmalı,çünkü lastik bel hoş durmuyo, ben böyle tercih ettim...

kısaca;eşarplar armine,aker.bluzlar (aynı yerden)espiri, şifon etekle,yelek hydi park,kolye koton.

bayramın her gününe bi kombin oldu)),bu bayram bana çok bereketli geldi,umarım hepinizede berekeet ve mutluluk getirir.herkeze kocaman sevgiler..))

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.