6 Mayıs 2014 Salı

Selam millet olmemistim,kismi bunalim icindeydimde,dondum geldim dermisim.tabiki oyle degil,ama hayat bazen cidden zor ve yipratici olabiliyor ve her kez kendini hayatin cilvelerine karsi dik tutamayabiliyor,,ay aman ne uzun cumle oldu kordugum gibi,kasvetliiii neyse uzun lafin kisasi,dondum iste millet))size bu gun ne postu hazirlasam diye dusunurkene iste postum hazir,resimler pespese geliyor,,      
 
Sectiklerim,begendiklerim,,aslinda secmelerden,pelerinlilerde diyebiliriz;ppp




 Ozellikle  buna bitmistm,kirmizi ve ekru,yada pudranin tonlari  favorilerimden,,



Bu siralar bu pelerin tarzi seylere ilgi duymaya basladim her ne hikmetse, saklanicak kilolar fazlalasinca, tabi bunun etkiside olabilir,ama artik yaz geldi ve fazlaliklara tahammulum yok,acilen kendimi kampa sokmaliyim,zira sizinle paylasip giymeye doyamadigim,ve su an iclerine zor giydigim kiyafetlerim var.bakip bakip ic gecirdigim,halim icler acisi,ay bak kendime uzuldum simdi,,)daha neler ya,yuh!tabiki o kadar degil, ama kilo benim gibi dis gorunusune onem veren her hanimin canini sikar,haydi kizlaaaar kampa,fazlaliklara oluuuuuum))))kocaman open bloger....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.